יום שלישי, 7 בספטמבר 2010

שנה טובה










משפחה וחברים יקרים.

אז הנה סוף סוף לאחר זמן רב שעבר מאז רשימותי האחרונות בבלוג שלי (2-3 דקות) מגיעה הכניסה השניה במספר. 
האמת שכל מה שרציתי זה לאחל לכולכם:  






שנה טובה
שנה מבורכת
שנה מלאה בכל מה שרק תרצו, תבקשו ותחלמו.
ועכשיו לאחר כל האותיות הענקיות הללו, באמת שתהיה שנה מקסימה ומצויינת. אמנם אני לא שם כדי לשפוך עליכם דבר ולזרוק עליכם תפוחים ולספר לכם על כפירותי הקרובות ובאות ביום כיפור הקרוב אבל תדעו שאני חושב עליכם כל רגע כאן. אמנם זה לא עניין גדול עבורי לחגוג את החג במדינה אחרת, אבל עדיין זה מוזר כשעוצרים לרגע וחושבים על זה שאי אפשר להרים טלפון ולצאת עם החבר'ה לאיזו בירה (אפרסק כמובן), להכין ארוחה עם המשפחה או סתם להדליק טלויזיה ולראות איזה תפוח עץ קופץ על המסך ומאחל לנו לצפות בעוד קצת ערוץ 2 או 10 או הסרטים או יס 1 או יס 2 או ביפ או... אתם מבינים את הכוונה (אם לא תרימו טלפון, אהההה אני מתכוון סקייפ ואני אמשיך את הרשימה).
אני כמובן לא מתלונן על הפלסמה "50 החדשה שרכשנו (כפרה עליה שתחיה ותזכה לבנים זכרים) אבל אתם יודעים למה אני מתכוון.
אז זהו, באמת שהשנה הזאת תהיה לכולם משהו מיוחד ואולי אפילו יהיה שלום במזרח התיכון (פחחחח – סתם בוא לא נהיה ציניים אבל למען הסדר הטוב הייתי צריך להוסיף) ושוב שנה טובה ומתוקה.





בתקווה שאת ראש השנה הבא נחגוג יחדיו, הסלט פירות עליי,
מגיא – חותך פירות כל העונה אז אל דאגה
וליסה כמובן :)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה